Programowanie gier przy użyciu Unity i C# : podręcznik dla całkiem początkujących
Autor Główny: | Hardman, Casey. |
---|---|
Autor Zbiorowy: | APN Promise. |
Inni Autorzy: | Niedźwiedź, Jakub (tłumacz). |
Format: | Książka |
Język oryginału: | Polish English |
Wydany: |
Warszawa : APN Promise, 2020 |
Tematy: |
C# (język programowania)
Gry komputerowe Programowanie (informatyka) Unity (informatyka) Podręcznik |
Tagi: |
Dodaj
Bez Tagów, Dodaj tag do rekordu jako pierwszy!
|
LEADER | 01190|m||a2200337|||4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001411135 | ||
005 | 20211103122951.0 | ||
007 | t | ||
008 | 210120s2020^^^^pl^a^^^f^f^^^|001^0^pol^c | ||
020 | |a 9788375414356 | ||
020 | |a 9788375414363 | ||
040 | |a KAT U/DL |e PNN |c KAT U/DLs |d KAT U/DL |d KR 048/PK |d KR M |d SWD | ||
041 | |a pol |h eng | ||
080 | |a 004.96 | ||
080 | |a (07) | ||
100 | |a Hardman, Casey. |e Autor | ||
245 | |a Programowanie gier przy użyciu Unity i C# : |b podręcznik dla całkiem początkujących |c Casey Hardman ; przekład: Jakub Niedźwiedź. | ||
246 | |i Tytuł oryginału: |a Game programming with Unity and C# | ||
260 | |a Warszawa : |b APN Promise, |c 2020. | ||
300 | |a XVI, 594, [2] strony : |b ilustracje ; |c 23 cm. | ||
504 | |a Indeks. | ||
650 | |a C# (język programowania) | ||
650 | |a Gry komputerowe | ||
650 | |a Programowanie (informatyka) | ||
650 | |a Unity (informatyka) | ||
655 | |a Podręcznik | ||
700 | |a Niedźwiedź, Jakub |c (tłumacz). |e Tłumaczenie | ||
710 | |a APN Promise. |e Wydawca | ||
920 | |a ISBN 978-83-7541-435-6 |q (druk) | ||
920 | |a ISBN 978-83-7541-436-3 |q (ebook) | ||
952 | |c 53.98 |k 116C |n 264696 |p 11603-100355973 |s KP-004 |x 20211103 |