VuFind

Jak pisać świetne gry 2D w Unity : niezależne programowanie w języku C#

Autor Główny: Halpern, Jared.
Autor Zbiorowy: Helion.
Inni Autorzy: Watrak, Andrzej.
Format: Książka
Język oryginału: Polish
English
Wydany: Gliwice : Helion, 2021
Tematy: C# (język programowania)
Unity (informatyka)
Programowanie (informatyka)
Gry komputerowe
Poradnik
Tagi: Dodaj
Bez Tagów, Dodaj tag do rekordu jako pierwszy!
LEADER 01053|m||a2200301|||4500
001 001411062
005 20211103083534.0
007 t
008 211102s2021^^^^pl^a^^^^^^^^^^000^0^pol^d
020 |a 9788328382350 
040 |a MBPWR  |d SWD 
041 |a pol  |h eng 
080 |a 004.96 
100 |a Halpern, Jared.  |e Autor 
245 |a Jak pisać świetne gry 2D w Unity :  |b niezależne programowanie w języku C#  |c Jared Halpern ; przekład: Andrzej Watrak. 
246 |a Niezależne programowanie w języku C# 
246 |i Tytuł oryginału:  |a Developing 2D games with Unity :  |b independent game programming with C# 
260 |a Gliwice :  |b Helion,  |c copyright 2021. 
300 |a 248 stron :  |b ilustracje ;  |c 24 cm. 
650 |a C# (język programowania) 
655 |a Gry komputerowe 
650 |a Unity (informatyka) 
650 |a Programowanie (informatyka) 
655 |a Poradnik 
700 |a Watrak, Andrzej.  |e Tłumaczenie 
710 |a Helion.  |e Wydawca 
920 |a 978-83-283-8235-0 
952 |c 32.27  |k 116C  |n 264646  |p 11603-100355891  |s KP-004  |x 20211103 

Opcje wyszukiwania

Znajdź więcej

Potrzebujesz pomocy?