Gamification : jak wygrać zaangażowanie respondenta?
Autor Główny: | Protasiuk, Michał (1978- ). |
---|---|
Autor Zbiorowy: | Wydawnictwo Naukowe PWN. |
Inni Autorzy: | Gorączka, Anna. |
Format: | Książka |
Język oryginału: | Polish |
Wydany: |
Warszawa : PWN, 2020 |
Wydanie: | Wydanie I. |
Tematy: |
Badania ilościowe
Badania jakościowe Badania marketingowe Grywalizacja Polska Poradnik |
Tagi: |
Dodaj
Bez Tagów, Dodaj tag do rekordu jako pierwszy!
|
LEADER | 01042|m||a2200313|||4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001393131 | ||
005 | 20210419142729.0 | ||
007 | t | ||
008 | 210122s2020^^^^pl^ad^^f^^^^^|000^0^pol^c | ||
020 | |a 9788301213763 |q (oprawa miękka) | ||
040 | |a WA N |c WA N |d WR M |d SWD | ||
041 | |a pol | ||
080 | |a 339.138 | ||
100 | |a Protasiuk, Michał |d (1978- ). |e Autor | ||
245 | |a Gamification : |b jak wygrać zaangażowanie respondenta? |c Michał Protasiuk, Anna Gorączka. | ||
250 | |a Wydanie I. | ||
260 | |a Warszawa : |b PWN, |c copyright 2020. | ||
300 | |a 205, [1] strona : |b ilustracje, wykresy ; |c 21 cm. | ||
504 | |a Bibliografia, netografia na stronach 202-[206]. | ||
650 | |a Badania ilościowe | ||
650 | |a Badania jakościowe | ||
650 | |a Badania marketingowe | ||
650 | |a Grywalizacja | ||
651 | |a Polska | ||
655 | |a Poradnik | ||
700 | |a Gorączka, Anna. |e Autor | ||
710 | |a Wydawnictwo Naukowe PWN. |e Wydawca | ||
920 | |a 978-83-01-21376-3 (oprawa miękka) | ||
952 | |c 32.27 |k 116C |n 261363 |p 11603-100352307 |s KP-339.138 |x 20210419 |