Programowanie gier : wzorce
Autor Główny: | Nystrom, Robert |
---|---|
Autor Zbiorowy: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Inni Autorzy: | Fenrich, Wojciech, Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata, Sikorski, Witold (informatyk) |
Format: | Książka |
Język oryginału: | Polish English |
Wydany: |
Warszawa : PWN, 2020 |
Wydanie: | Wydanie I. |
Tematy: |
Gry komputerowe
Programowanie (informatyka) Podręcznik |
Tagi: |
Dodaj
Bez Tagów, Dodaj tag do rekordu jako pierwszy!
|
LEADER | 01165|m||a2200337|||4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001382369 | ||
005 | 20201102144128.0 | ||
007 | t | ||
008 | 200525s2020^^^^pl^ad^^f^f^^^|001^0^pol^c | ||
020 | |a 9788301210373 | ||
040 | |a WA N |d KR U |d ZGO |d WR M |d SWD | ||
041 | |a pol |h eng | ||
080 | |a 004.96 | ||
080 | |a (07) | ||
100 | |a Nystrom, Robert |e Autor | ||
245 | |a Programowanie gier : |b wzorce |c Robert Nystrom ; [przekład Wojciech Fenrich, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik, Witold Sikorski]. | ||
246 | |i Tytuł oryginału: |a Game programming patterns | ||
250 | |a Wydanie I. | ||
260 | |a Warszawa : |b PWN, |c 2020. | ||
300 | |a VIII, 345 stron : |b ilustracje, wykres ; |c 25 cm. | ||
500 | |a W książce także ISBN oryginału. | ||
504 | |a Indeks. | ||
650 | |a Gry komputerowe | ||
650 | |a Programowanie (informatyka) | ||
655 | |a Podręcznik | ||
700 | |a Fenrich, Wojciech |e Tłumaczenie | ||
700 | |a Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata |e Tłumaczenie | ||
700 | |a Sikorski, Witold |c (informatyk) |e Tłumaczenie | ||
710 | |a Wydawnictwo Naukowe PWN |e Wydawca | ||
920 | |a 978-83-01-21037-3 | ||
952 | |c 62.30 |k 116C |n 258146 |p 11603-100345678 |s KP-004 |x 20201102 |